torsdag den 13. september 2012

Voksen ting

Jeg føler mig ret så voksen i dag. Har været til møde i en bank jeg overvejer at flytte over til. Man skal tage stilling til så mange til... Hvad vil du nu? Hvad er dine fremtidsplaner? Osv... Osv...

Men altså, det gik nu godt. Kan spare en del på mine lån. Så nu skal jeg bare lige have kigget mine nuværende lån igennem, så jeg er helt sikker på jeg gør det rigtige. Meget voksent, ik? :-)

Må indrømme at det ikke er det mest interessante at kigge på bankpapirer, men det er nu en nødvendighed når man er blevet det dér voksen!

Som i kan se så er det faktisk sjovere at lege med webcam! :-) God aften derude!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle mine billeder er enten taget med eget kamera eller lånt fra diverse sider på nettet. Giv endelig besked hvis du finder noget på min blog der skulle krænke den oprindelige ophavsret! Jeg prøver at lave sidehenvisninger til alt hvad jeg låner fra - Tanja