tirsdag den 18. september 2012

Returnering af fødselsdagssko

Fik en del cash til min fødselsdag i juli måned. Besluttede mig for at forkæle mig selv med et par lækre boots, som jeg havde haft øje på længe...

Var ikke til støvlerne da Chloé kom ud med dem, men de er altså vokset på mig. Og vokset, og vokset. Så fandt jeg endelig et par (ikke Chloé, så mange gysser fik jeg dog heller ikke). Og selvom de for nogen er meget lig med Chloé's, så synes jeg at der er stor forskel. Og jeg kan egentlig bedre lide dem jeg købte. Kan bedst lide spænderne og nitterne i sølv:-)


Billeder er fra www.schuh.eu

Desværre faldt der en nitte af allerede efter første gang jeg havde dem på. Og efter anden gang var yderligere to faldet af. Man kunne også se at flere sad ret løst, og var på vej til at falde af. Desværre! For jeg synes de er mega nice.

Jeg måtte returnere dem, og har fået mine penge retur. Men nu tør jeg ikke købe dem igen, for tænk nu hvis det samme skete igen. De ser ret skrøbelige ud de nitter.

Så nu er jeg i stedet på jagt efter et par cool, flade boots uden skrøbelige nitter. Nogen forslag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle mine billeder er enten taget med eget kamera eller lånt fra diverse sider på nettet. Giv endelig besked hvis du finder noget på min blog der skulle krænke den oprindelige ophavsret! Jeg prøver at lave sidehenvisninger til alt hvad jeg låner fra - Tanja