tirsdag den 4. september 2012

Middagsdate med Luke the Duke!

Arh! Næsten i hvert fald:-)

Jeg var til intimkoncert med Lukas Graham igår på restaurant Julian ved Toldboden.

Først 3 retters menu, og derefter koncert. Selve arrangementet var så uprofessionelt sat sammen! Man fik ingen info da man bestilte billetter. Så man vidste ikke om man havde fået billetter eller ej, og da der kun var 50 til salg var man rimelig nervøs for om man havde fået plads.

Da vi så ankom til restauranten var alle tjenerne bare generelt rimelig usikre på hvordan det hele skulle køre. Ingen vidste hvor de skulle sidde, og ingen vidste menuen. Men alt dette blev heldigvis glemt da Graham drengene gik på! For selvom det var en meget lille scene, og det var en siddende koncert, så gav de sig fuldt ud!

De var virkelig fantastiske. Følte mig næsten som en teenager igen, for man blev helt fascineret af dem som de alle står på scenen og virkelig bare ejer den.

Prøvede at optage på min iPhone, men lyden er blevet mega dårlig. Vil nu stadig gerne uploade dem, får man får en fornnemelse af drengenes energi på scenen. Men upload driller lige nu, og jeg er træt. Så i får lige et par billeder i stedet:)


Luke the Duke i aktion.

Den kære Magnum med sin bas.
 
 
 
Lidt billeder fra restauranten:
 
Udsigt fra vores bord.

Træbar.

Meget fin drikkevarermenu, samt meget fancy telefon! :)

Og så havde vi æren af Hans Kongelige Højhed Kronprins Frederik (Det er ham den mørkhårede som sidder overfor den langhårede med skjorte, get it?). Det var min søde kollega som sad to borde væk fra ham, som lige fik sneget sig til et billede:)
 



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle mine billeder er enten taget med eget kamera eller lånt fra diverse sider på nettet. Giv endelig besked hvis du finder noget på min blog der skulle krænke den oprindelige ophavsret! Jeg prøver at lave sidehenvisninger til alt hvad jeg låner fra - Tanja