mandag den 17. september 2012

Sund TB Style!

Altså jeg er overhovedet ikke ekspert i sundhed... Har bare tænkt meget over at jeg gerne vil spise lidt sundere end jeg har gjort. Tænke lidt mere over det der kost og kalorier, you know:-)

Jeg vil derfor bare gerne dele nogle af de ting jeg spiser. Igen, er jeg ikke ekspert. Så reelt ved jeg ikke hvor sunde tingene er, eller hvor mange kalorier det indeholder.

Er blevet rigtig glad for skyr og hytteost. Hytteost bruger jeg meget som tilbehør sammen med lidt salat til frokost og aftensmad.

Her er et eksempel:

Eksempel på min frokost for et par dage siden. Minifiskedeller, med hytteost, tomater og avokado. Mums filibaba! :-)

Og så er jeg blevet ret vild med tærter. Ved ikke hvor sunde de er, men når de er fulde af grøntsager kan det vel ikke være helt galt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle mine billeder er enten taget med eget kamera eller lånt fra diverse sider på nettet. Giv endelig besked hvis du finder noget på min blog der skulle krænke den oprindelige ophavsret! Jeg prøver at lave sidehenvisninger til alt hvad jeg låner fra - Tanja